27 Eylül 2010 Pazartesi

Korkunç Kuaför

Bir kuaförün işi nedir?

Sizin isteğinize göre saçınızı şekillendirmek mi?

Peki o zaman..

Şimdi şikayet edeceğim firmanın kuaförü hem söylemiş olduğum modeli kesmeyip başka birşey kesti, hem de düz hizaya getiremeden arada kırçıl kırçıl saçları bırakmış şekline bitti dedi...

Kendisine neden arada böyle hizasız kırçıl kırçıl uzun teller kaldı deyince ''E SİZİN SAÇINIZ DALGALI, KESTİKTEN SONRA DÜZ FÖN ÇEKİNCE BÖYLE OLDU'' dedi !!??!!!!

30 yaşındayım, bugüne kadar gördüğüm en kötü kuaför ''HİZMETİ'' ni aldım.

Bu haksızlığa verdiğim parama mı yanayım, saçımın ağaçkakan woody ye dönmesine mi yanayım bilemiyorum.

arkası kısa önü uzun düz gelen , katsız normal basit bir modeli nasıl hizasız ve önü arkası neredeyse aynı kısalıkta ve kısacıık kesmeyi başardı bilemedim.

Yani insan istese o kdr kötü kesemez ki !?!

İnanmazsınız gelince kocama düzelttirdim çünkü artık tekrar başka bi kuaföre gidip, düzelttirme adına saçsız kalmayı gözüm yemedi ve GÜVENİM KALMADI..


kısaca önerim şu; SAÇINI SEVEN ŞU KUAFÖRE GİTMESİN:


KUAFÖR AYŞE

AYŞEGÜL LATİFOĞLU

ÇOBANYILDIZI SOKAK (ZİHNİPAŞA SOKAK) NO:20 BENLİ APARTMANI ALTI
ERENKÖY-KADIKÖY-İSTANBUL
TEL:0216 411 92 15

1 yorum:

  1. Gitmediğiniz Bir Kuaförü Neden Kötülersiniz...!!!???

    Ya Arkadaşınız vardır size yorum yapmıştır kuaförü kötü bilirisiniz,

    Yada bir yakınınız kötülediğiniz Kuaförle rekabet halinde başka bir kuafördür kötü niyetle sulandırmak istersiniz işi

    Benim başıma gelse ama gerçekte yaşanmış
    bir şey ise şikayetimi kendisine yapardım ve bir daha adım atmazdım,

    Ne belli doğru söylediğiniz , yada ne belli hangi model olursa olsun sizin güzel gözükeceğiniz,

    Unutmayın ki kuaförler yetenekli değiller ise belge alamazlar , heleki bir kadın kuaförü ve dahi benim 15 senedir problemsiz kuaförüm denk geldi de gördüm yazınızı sizi esefle kınıyor bir hatırlatma yapmadan geçmek istemiyorum...

    Kuaförler varolan güzelliği ön planan taşırlar, olmayan güzelliğe estetik doktorları bakar...

    YanıtlaSil